Mijozlarning eng ko‘p murojaatlаri mobil internet bo‘yicha maslahat olish haqida bo‘lgan. Asosan avto- va qo‘lli sozlash qoidalari, shuningdek optimal GPRS-paketlar tanlashda ko‘mak olish savollari bilan qiziqishgan.
Ikkinchi o‘rinda xizmatlar uchun to‘lovlarni amalga oshirish bilan bog‘liq savollar: balans bo‘yicha maslahat, ishonchli to‘lov, mobil pul o‘tkazuv, Click xizmati.
Ommabopligi bo‘yicha uchinchi savol – kontent-xizmatlar: qanday yoqish va o‘chirish, tarifikatsiya.
To‘rtinchi o‘rinda xizmat turlari bilan bog‘liq savollar. Abonentlarni ko‘pincha quyidagi xizmatlar qiziqtirgan: “Aloqada bo‘l!”, “Kontakt bor!”, “Maga kun” va “Mega hafta”, shuningdek “Do It!”.
Beshinchi o‘rinda “Beeline” tarif rejalari bo‘yicha maslahatlar: mijozlar “Bravo Ooo!”, “VIP Status”, “Zo‘r-Zo‘r Mix” tarif rejalari bilan bog‘liq savollar berishgan.